.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصادف خونين در بابل 5 كشته بر جاي گذاشت

روز قبل سه دانشجوی دختر محله حیدرکلای بابل که به همراه مادرانشان برای ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی عازم بندپی غربی بابل بودند بر اپر تصادف جان باختند.

به گزارش شمال نیوز در این تصادف دلخراش دو خواهر بنام هی آوا و المیرا قربانزاده به همراه مادرشان ملیحه احمدعلی نژاد و همچنین طاهره حسین پور و فاطمه عزیزنیا از کشته شدگان این حادثه دلخراش هستند.

با بروز این تصادف مردم منطقه،جاده داداش نیا را مسدود کرده و عنوان داشته تا زمانیکه مسئولان فکری به حال تعرض نکنند اجازه عبور و مرور به ماشین ها را نخواهند داد.

خبرنگار شمال نیوز از بابل خبر میدهد:هم اکنون این جاده با توجه به قول مساعد مسئولان بازگشایی شده است.

خاطر نشان می سازد مردم مسیر این جاده در طول سالیان اخیر بارها شاهد تصادف اینچنینی بوده که علیرغم قول مسئولین تا کنون اقدام عملی مناسبی در این مورد نشده است./90

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

براری 1 اسفند 1389
چشم اقای کریمی نمکاینده بند بی که خودش هم بندبی میباشد روشن . این اقا بجای اینکه مطالبات مردم را بگیرد بدنبال کارهای سیاسی بازی خودش و زمینه انتخابات دوره بعد را برای خودش اماده میکند.و نور چشمی هاش را مشغول بکار میکند
نا شناس 1 اسفند 1389
آقای کریمی معمولا از مسیر جاده شیرگاه لفور به زادگاه خود (کله کر )می رود بین راه منزل پدرخانمش چای وقلیان وسلام علیکی و ..... بنابراین اون مسیری که شما میگید برایشان آشنا نیست. جان کریم راست میگم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.